Advertisement

יוסי כהן ראש המוסד - מיס עיראק וראש המוסד: התמונה המפתיעה מהטקס בוושינגטון / היום נקרא להחליפו, מהרגע להרגע פחות או יותר, ראש אגף המודיעין, האלוף הרצי הלוי.

יוסי כהן ראש המוסד - מיס עיראק וראש המוסד: התמונה המפתיעה מהטקס בוושינגטון / היום נקרא להחליפו, מהרגע להרגע פחות או יותר, ראש אגף המודיעין, האלוף הרצי הלוי.. בפוסט שפרסם בפייסבוק תחת הכותרת: יודע שמשלם מחיר על הזיהוי עם נתניהו 6 דק' קריאה. בשיטה הייחודית של עולם המוסיקה הכוללת: המוסד, לראשונה בתולדותיו העמיד שלושה מועמדים אשר גויסו למוסד כאנשי מבצעים ושירתו בו עשרות שנים במגוון תפקידי שטח ופיקוד. יוסף מאיר יוסי כהן הוא ראש המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים מאז 2016.

יוסי כהן ראש המוסד הבא. יש מדינות באזור המכירות בישראל ומקיימות איתנו יחסים של שיתוף פעולה. איראן לא זנחה את שאיפתה להפוך למדינת סף גרעינית. כהן נולד בירושלים וגדל בשכונת קטמון בעיר. על הקשר עם רהמ ורעייתו:

יוסי כהן מוסד - Juggo
יוסי כהן מוסד - Juggo from img.wcdn.co.il
סיפורו של ראש הממשלה שעשה שלום, והוביל למלחמה. אלי כהן היה אחד הלוחמים הנועזים של המוסד אשר הצליח להשתקע בדמשק, בזהות בדויה של איש עסקים ערבי, והפך מקורב לחלק מהצמרת הצבאית הסורית. הוא מתראיין, הוא טס, הוא מתדרך עיתונאים, הוא שר הביטחון ושר החוץ, וכל זה כשהוא עומד בראש ארגון הביון הסודי ביותר בישראל ערן עציון, סגן ראש המועצה לבטחון לאומי לשעבר (המלל) על הקמפיין של ראש המוסד יוסי כהן בחדשות 12 פורסם כי יד ימינו של ארנון מילצ'ן, הדס קליין, סיפרה בעדותה במשטרה כי יוסי כהן אמר לה שקנה סיגרים לראש הממשלה, והאחרון לא התכוון להוציא מכיסו את הארנק. כך עולה מעדות שמסר אתמול אלא שמעדותו של הלוי אתמול עולה כי גורם נוסף היה מעורב בסכסוך העסקי בין שני היבואנים: אז יש כימיה, זו עבירה? יוסי כהן (54) הוא ראש המוסד החדש. ראש המוסד יוסי כהן מסר באחרונה לבני משפחתו של אלי כהן ז'ל, את שעון היד שהיה עונד בעת שהותו בסוריה.

מה הבעיה שלי עם דרשת השבת של ראש המוסד החדש? כותב אייל כי אמריתו לפיה מדינת ישראל קמה בסייעתא דשמיא היא אמירה שנויה במחלוקת.

יודע שמשלם מחיר על הזיהוי עם נתניהו 6 דק' קריאה. בעל ותק של 20 שנה, נחשב לאחד הנגנים והמורים הטובים בארץ. ראש המוסד רכש סיגרים לנתניהו בסך 1,800 שקל. הבולט שבהם הוא כמובן יוסי כהן. כהן נולד בשכונת רחביה בירושלים למשפחה דתית. משהו לא בסדר איתו, מנסים לברר. אלי כהן היה אחד הלוחמים הנועזים של המוסד אשר הצליח להשתקע בדמשק, בזהות בדויה של איש עסקים ערבי, והפך מקורב לחלק מהצמרת הצבאית הסורית. הוא רשם הצלחות מרשימות, וחטף גם לא מעט ביקורת. מספר על הרגעים הדרמטיים, על דרכו לצמרת וגם משיב לביקורת על קשריו עם נתניהו, על הסיוע של שרה בבחירתו ועל קשריו עם אילי הון | וגם משיב לשאלה, האם הוא רוצה להיות ראש הממשלה? כך עולה מעדות שמסר אתמול אלא שמעדותו של הלוי אתמול עולה כי גורם נוסף היה מעורב בסכסוך העסקי בין שני היבואנים: כוחות צהל עצרו חמוש שניסה לחצות את הגדר מרצועת עזה 1 דק' קריאה. ראש המוסד יוסי כהן היה אמור להצטרף לנסיעת ראש הממשלה מחר למוסקבה לפגישה עם הנשיא פוטין, יחד עם השר זאב אלקין. 20:05משרד ראש הממשלה הציע פשרה בין צעדת בן גביר למפכל.

על הקשר עם רהמ ורעייתו: המוסד ימשיך לבצר את כוחנו באמצעות פעולות ומבצעים שהשתיקה יפה להן, אמר נתניהו. ‏ראש המוסד יוסי כהן בכנס הרצליה: בחדשות 12 פורסם כי יד ימינו של ארנון מילצ'ן, הדס קליין, סיפרה בעדותה במשטרה כי יוסי כהן אמר לה שקנה סיגרים לראש הממשלה, והאחרון לא התכוון להוציא מכיסו את הארנק. שיעורי התופים בעולם המוסיקה הינם ברמה הגבוהה ביותר.

יוסי כהן ראש המוסד - Shelly
יוסי כהן ראש המוסד - Shelly from lh6.googleusercontent.com
דרמה קומית על יוסי (טל פרידמן), אב לילדה בעלת צרכים מיוחדים. משהו לא בסדר איתו, מנסים לברר. איראן לא זנחה את שאיפתה להפוך למדינת סף גרעינית. אז יש כימיה, זו עבירה? אמו הייתה מחנכת ותיקה, דור שביעי בארץ ובת למשפחה ששורשיה בחברון ואילו אביו אריה היה פעיל אצל, שהגיע לתפקיד בכיר בבנק המזרחי, דור שמיני בארץ ובן לאחת המשפחות שהקימו את שכונת מאה שערים. יוסי כהן סיים בשבוע שעבר 5 שנים וחצי בתפקיד ראש המוסד; בעת שכיהן כסגן ראש המוסד תיווך כהן בין אדם שעבד כמרגל עבור יבואן הרכב מיכאל לוי לבין עורך דינו של יריבו, יבואן הרכב רמי אונגר; הבולט שבהם הוא כמובן יוסי כהן.

איש המוסד מאז 1982, כיהן גם כיועץ לביטחון לאומי וראש המטה לביטחון לאומי בישראל.

ראש המוסד רכש סיגרים לנתניהו בסך 1,800 שקל. שיעורי התופים בעולם המוסיקה הינם ברמה הגבוהה ביותר. יש מדינות באזור המכירות בישראל ומקיימות איתנו יחסים של שיתוף פעולה. בעת שכיהן כסגן ראש המוסד תיווך כהן בין אדם שעבד כמרגל עבור יבואן הרכב מיכאל לוי לבין עורך דינו של יריבו, יבואן הרכב רמי אונגר; כהן התקשר למרגל ואמר לו שכדאי לו להיפגש עם העוד של אונגר; ‏ראש המוסד יוסי כהן בכנס הרצליה: איש המוסד מאז 1982, כיהן גם כיועץ לביטחון לאומי וראש המטה לביטחון לאומי בישראל. על פי הדיווח ב'כאן', זה תענוג לגנוב מפרסים. בפוסט שפרסם בפייסבוק תחת הכותרת: עומאר זייד מהחזית העממית מצא את מותו בנסיבות מסתוריות בבולגריה). מה הבעיה שלי עם דרשת השבת של ראש המוסד החדש? כותב אייל כי אמריתו לפיה מדינת ישראל קמה בסייעתא דשמיא היא אמירה שנויה במחלוקת. כהן נולד בשכונת רחביה בירושלים למשפחה דתית. איראן לא זנחה את שאיפתה להפוך למדינת סף גרעינית.

כן הוא, כך היה, כל הימים. מה קורה כשמקימים גן ילדים בתוך דיור מוגן? עומאר זייד מהחזית העממית מצא את מותו בנסיבות מסתוריות בבולגריה). 20:02בעוד זמן קצר צפוי דובר עז אדין אלקסאם, אבו עבידה, לפרסם ''הודעה חשובה''. יוסי כהן ראש המוסד הבא.

N12 - ראש המוסד: "הסכם הגרעין - טעות נוראית"
N12 - ראש המוסד: "הסכם הגרעין - טעות נוראית" from img.mako.co.il
על הקשר עם רהמ ורעייתו: הדבר החריג במרגל מספר אחת של ישראל הוא שבחליפותיו הגזורות הוא אכן נראה כאילו נלקח מסרט ריגול, וגם נראה לא פעם כמי שנהנה מכך (לבד ממקום מגוריו, שכונה מנומנמת בבירת השינה של ישראל, מודיעין). ראש הממשלה נתניהו וראש המוסד יוסי כהן. יוסי כהן, הבעלים של עולם המוסיקה מתופף ומורה. התכנית ששואלת כל מה שרציתם לדעת, אבל חששתם לשאול. יוסי כהן (54) הוא ראש המוסד החדש. הוא רשם הצלחות מרשימות, וחטף גם לא מעט ביקורת. שיעורי התופים בעולם המוסיקה הינם ברמה הגבוהה ביותר.

יוסי כהן ראש הממשלה הבא?!

הרבי יהודה, יהושע, יוחנן, יוסי, יצחק, ישמעאל. מה קורה כשמקימים גן ילדים בתוך דיור מוגן? יוסי כהן בראיון ראשון ובלעדי לאילנה דיין בתוכנית עובדה. סיפורו של ראש הממשלה שעשה שלום, והוביל למלחמה. בראיון נדיר התייחס יוסי כהן לטענות באיראן על סיכול ניסיון לחסל את מפקד כוח קודס, חשף כי אנו מחסלים בלי חשבון אנשי חמאס בחול, ואמר שלא החליט עדיין אם להיכנס לפוליטיקה: דברי ראש המוסד על המבצע באירן. יוסי כהן ראש הממשלה הבא?! 20:02בעוד זמן קצר צפוי דובר עז אדין אלקסאם, אבו עבידה, לפרסם ''הודעה חשובה''. יש מדינות באזור המכירות בישראל ומקיימות איתנו יחסים של שיתוף פעולה. המוסד ימשיך לבצר את כוחנו באמצעות פעולות ומבצעים שהשתיקה יפה להן, אמר נתניהו. על הקשר עם רהמ ורעייתו: שלושה מועמדים שירתו תחתיי כסגני ראש. איראן לא זנחה את שאיפתה להפוך למדינת סף גרעינית.

ואז מתברר שהוא כנראה ראש המוסד הכי פחות שיגרתי שהיה כאן יוסי כהן. בעת שכיהן כסגן ראש המוסד תיווך כהן בין אדם שעבד כמרגל עבור יבואן הרכב מיכאל לוי לבין עורך דינו של יריבו, יבואן הרכב רמי אונגר;

Posting Komentar

0 Komentar